Mângâierea mediteraneană de noiembrie ne-a făcut să ieșim din bârlog târziu, direct la prânz. Peste drum, soarele-și strecoară degetele prin peretele de sticlă de la Lunchbox City, unde suntem clienți fideli când ne e lene să bucătărim. Cu mine, pe masă, e ”sacul lui Moș Crăciun”: plăsuța cu produse de la The Body Shop, pe care n-am avut când să le buchisesc aseară. Nu mai am răbdare: le-am luat cu mine la masă să le investighez, pentru că ce am văzut aseară în magazinul nou deschis în Iulius Mall mi-a vrăjit toate simțurile, și mai aveam și niscaiva mostre pe lângă produse.
Ca o Cenușăreasă, am ajuns și eu la o săptămână după deschiderea oficială a noului magazin The Body Shop din Iulius Mall Cluj-Napoca, deoarece la data la care primisem invitația eram, of course, pe coclauri, la consultații ( = oboseală). Ajunsă în Iulius, mă strecor rapid pe culoarul dintre Marionnaud și Meli Melo, la stânga, și văd intrarea The Body Shop încă împopoțonat cu baloanele de inaugurare. Încă am mai prins echipa de la București, iar una din fete a fost foarte drăguță să-mi prezinte noul concept store The Body Shop și toate produsele despre care am fost curioasă (adică TOATE produsele 😀 ). Pe lângă binecunoscutele produse de îngrijire a pielii, este și secțiunea de produse de makeup, cu care nu sunt prea familiară.
Magazinul a fost foarte bine primit la Cluj, mult așteptat, aș spune, după fluxul de lume care roia acolo. Știam de The Body Shop de la soră-mea, care mă zăpăcise ani de-a rândul cu el de când s-a mutat din țară și mereu își bagă nasul pe la ei, când trece pe lângă vreun magazin. Ingredientele organice, politicile vegan&cruelty free The Body Shop fac marketing foarte bun, pe lângă faptul că produsele sunt foarte bune. Amprenta eticii e pusă pe modalitatea de testare a produselor, puteți citi câte ceva aici despre asta. Personal, venind din domeniul farma, am o altă părere despre testarea pe animale și cred că unele lucruri se pot face, altele nu, fără testarea in vivo, dar se pare că în industria cosmetică s-au găsit și variante mulțumitoare ca produsele să fie safe pentru oameni și să atingă excelența.
La chestiunile astea mă gândeam în timp ce învârteam cutiile în mâini, citind ingredientele, destinația produselor, și, desigur, mirosindu-le (omg!). The Body Shop a intrat cu gama de Crăciun, cu niște arome înnebunitoare specifice sezonului alb și pufos, cum sunt prăjitura cu mere și scorțișoară sau ceaiul de vanilie. Produsele pe care le am în testare sunt:
- Spiced Apple, ediție de Crăciun, unt de corp
- Fresh Plumping Mask British Rose
- Apă de parfum Nigritella
- Paleta de farduri Down to Earth – A True Romance
- Pudră pulbere translucidă 02, cumpărată de mine (chiar la timp, rămăsesem fără).
- Și mostre: Drops of Youth cu celule stem din plante (am folosit mostra deja, e un ser antiage fenomenal, must buy), Oils of Life – ulei facial intens revitalizant, Vitamin E – emulsie hidratantă protectoare și două mostre de apă de parfum – Red Musk și Black Musk.
Pe măsură ce-mi formez o părere, o să scriu, până atunci nu ratați noul magazin, luați în vizor și pachetele-cadou de Crăciun, sunt foarte îmbietoare. De care ați fi curioase să scriu prima dată?