Dragele mele, marți am avut plăcerea să asist la inaugurarea celui de-al doilea magazin Farmec, sub noul branding, aflat în binecunoscuta locație de pe strada Napoca. Locația o știam, magazinul la fel, însă acum are o cu totul altă înfățișare: așa cum se cuvine să arate un magazin de gigant cosmetic top 1 în țară, cu Gerovital în top 3 cele mai cunoscute branduri românești.
Într-o ambianță nou-nouță, alb cu mov, ne-au așteptat echipa Farmec, în frunte cu dl Mircea Turdean, director general și Alina Dragoș, PR Manager al companiei Farmec, cu un pahar de șampanie (la 11 dimineața, yes) și câteva cuvinte de bun venit și despre compania Farmec, pe care au reușit s-o salveze cu mai mult timp în urmă de la ce-știm-că-s-a-întâmplat cu alte mari branduri clujene, și s-o ducă acolo unde trebuie să fie: on the top. Găsim aici toate gamele de produse, de la cele cosmetice până la renumitele produse de curățenie (că tot se apropie curățenia de sărbatori), într-o prezentare impecabilă și cu un personal capabil să ofere consiliere în frumusețea Farmec.
Inaugurarea s-a continuat la Napoca 15, cu un cocktail delicios, care mi-a gâdilat specializarea de nutriționist — am apreciat variantele sănătoase de mâncare, chiar am fost plăcut surprinsă.