Beauty Bloggers Meet devine deja o tradiție, la a cărui (deocamdată) scurtă istorie contribuie cu drag Cleo și Anca, care se dau peste cap ca întâlnirea bloggerițelor de beauty să fie tot mai constructivă și mai frumoasă de la o ediție la alta. Cred că devine o tradiție și ca Farmec, gigantul cosmetic nr 1 din România să fie gazda noastră, și cred că suntem norocoase să avem Centrul Farmec ca un cadru glam și reprezentativ pentru poveștile noastre mov și dantelate, aici, la noi acasă, la Cluj.
Cu toate c-am ajuns la ”spartul petrecerii” din motive personale, am sesizat că dezmățul a fost grav: muzică, fete vesele, donuts colorate, ciocolată și prăjiturele, fresh-uri sănătoase, Aqua Carpatica — doar merităm să bem cea mai bună și glam apă (serios, sticlele aqua arată foarte stylish, chiar și cele din plastic) și cireașa de pe tort, the goodies bag.
Noutățile m-au surprins plăcut, la fel și grija sponsorilor ca produsele să nu se mai repete, o problemă cu care ne confruntăm frecvent în beauty blogging (s-a întâmplat nu o dată să mă trezesc cu aceleași produse de la evenimente diferite sau trimise către testare). Noile produse Oriflame Giordani Gold arată prețios și în ambalajele lor, dar și din câte am încercat până acum, pe față. Ador culorile movulii ale fardului, rujul auriu arată deosebit și sigur se va regăsi și prin postările mele de Instagram, concealerul este exact ce am nevoie pentru diminețile în care fac ochi la 5, iar perluțele să-mi mai taie din eternul bronz pe care îl prefer ca blush. Cât de curând încerc primer-ul pentru ten și fondul de ten, ador pensulița pentru aplicare. Mascara Giordani e excelentă, să vedem cum ne împăcăm cu tușul cariocă, ce poate oferi două grosimi: linie mai lată și linie mai subțire. Syoss vine cu gama Renew, șampon, balsam, tratament, Flormar cu un verde electric și un ruj electric și hidratant — balsamul de buze în formă de ou m-a cucerit, are o aromă senzațională, fructată, iar Melkior cu noutăți superbe și cu un marketing extrem de frumușel! Apropo, poza din header este de la deschiderea Melkior din Cluj, și mărturisesc că I really felt pretty 🙂 Îmi place aura pozitivă și de incluziune a brandului. Sunt încântată să încerc și eu produsele Anastasiei Soare, mărturisesc că am pe listă de multă vreme ceva de la ea, dar nu am reușit să comand. O s-o fac oricum, într-un final, până atunci highlinghterul și produsul pentru sprâncene mă țin ocupată 🙂
Am primit cu încântare apa micelară și demachiantul pentru ochi bifazic de la Nivea — niciodată nu e prea mult bifazic Nivea în casă, am două, unul la mine, unul la iubit, acum am unul pentru călătorii. Am descoperit o cremă mirositoare a goji de la Elmiplant, Skinnergy, pe care am și pus-o pe față a doua zi. I liked. O să-mi fac timp să fac un review produselor care mi-au plăcut cel mai mult. Voi de care sunteți curioase?
Până una alta, Anca mi-a asigurat zâmbetul de dimineață cu cana de cafea Bunădimineata.ro, cu singuranță e CLAR acest lucru:
Evenimentul a fost organizat de Cleopatra Coman (http://www.passionforstylishlife.com/) si Anca Pop (http://www.aquashells.net/)
Co-organizatori:Gerovital by Farmec
Parteneri principali:Petit Bebe
Sponsori: Anastasia Beverly Hills,Melkior, Nivea, Syoss, Elmiplant, Qui?We, Florissima, Aqua Carpatica, BunaDimineata.ro, Oriflame, Flormar, Horatiu Ban Photography.