Știați că o femeie europeancă probează, în medie, 15 perechi de jeans, până să-și cumpere o pereche?
Știați că primul lucru la care se uită o femeie când probează jeans este felul în care se așează pe posterior?
Știați că, după achiziționarea de lenjerie intimă, achiziționarea blugilor este cel mai sensibil subiect vestimentar?
Nu mă miră, pentru că și eu îmi găsesc extrem de greu blugi care să mă avantajeze. Dacă ai un corp fără prea multe imperfecțiuni și un fund bombat de la natură, probabil că nu ai atât de multe probleme în alegerea jeansilor. Mie trebuie să îmi stea bine pe fund în primul rând, să nu aibă nici talie joasă, nici înaltă, iar dacă talia este înaltă, trebuie să aplatizeze frumos abdomenul… care când e, când nu e plat. Apoi trebuie să aibă o linie frumoasă pe picior, să fie exact nuanța aia de albastru și câte și mai câte. Vă spun sincer: nu știam ce spun statisticile, dar găsirea blugilor perfecți e o pacoste groaznică, de aceea nici nu purced prea des, decât când știu că merg aproape la sigur. Cum a fost ieri la C&A, la noul stand Denim, care a fost expus în afara magazinului.
C&A a dezvoltat o nouă tehnologie, în care au făcut noi studii pe corpurile oamenilor moderni, atât bărbați cât și femei, pentru a actualiza modelele jeansilor și a se plia mai ușor pe nevoile noastre.Știați că se consumă, în medie, 2000 L apă în producerea unei perechi de jeans? Ei bine, C&A economisește până la 65% cu noile moduri de producție. Pe lângă că îi face să ne contureze perfect posteriorul, noua tehnologie este și salvatoare de resurse naturale. Și vorbind de nevoi, cred că veți găsi în magazinul C&A, la noua colecție DENIM, modele pe toate gusturile: slim, drepți sau boocut și chiar jegging (preferații mei, mă știți că eu rezolv repede problema pantalonilor cu leggings — o să îi vedeți în alte postări), pe care deja i-am inaugurat și pe care îi ador! Sunt atât de confortabili, arată bine, și pare că sunt jeanși. Atenție, nu seamănă cu iegării cu cusături de jeanși, sunt cu totul altceva. Jeggings.